Längesen ja hade såhär ont i Bråcket. Kan ...

Längesen ja hade såhär ont i Bråcket. Kan vara för att ja åt lite mycke middag och sen känner jag av det när jag står still mycket i kassan. Men i morgon är vi lediga =D iaf ja o barnen. Mannen åker till gävle. Ja båten gick ju inte för honom så han kom aldrig över till finland. Men gävle o runt där både onsdag torsdag bli de så Näe han bli borta iaf. Själv ska jag försöka planera någon sommarsemester. Någon frivillig att måla vindskivorna på vårt hus? ;) säg bara va du vill ha. ;) Sen då? Furuvik? Liseberg? Pratat om legoland? Men ja känner vi kan vänta, marcus säger vi gör om det om några år. Men mest vill jag ha ett NYTT KÖK !! Nu.


Kommentarer
Postat av: Therese

uscha vad jobbigt med bråcket:-(

Hoppas att du känner dig bättre nu.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0