Lilla underbara Prinsessa ♥

Vi åkte en sväng till Svärmor idag för Zack sover där till i morgon. Jag börja 06.40 i morgon o då ha inte hans dagis öppnat. Ja Zack sover där ändå nu fast ja blev tvungen att stanna hemma i morgon med lilla underbara kajsa som fått feber, snorar och har tandsprickning.

När vi kom hem fick hon alvedon o hon blev lite piggare men vääldigt mysig. Vi har läst böcker myst i soffan pressat 2 apelsiner till juice pussats busat kramats o killats. Härligt ! Blank i ögonen o rosig om kinderna men ändå samma kajsa (ja näst intill iaf.)

Jag la henne som vi brukar me välling klappa om nynna lite o drog upp speldosan o inte minst de viktigaste - mamma älskar, ses i morgon !
Hon åt vällingen sen ojja hon sig stod upp o ropa på mej o baasch basch. Så de blev ny blöja men den lilla luringen luras ju bara! Blöjan tom. Vi tog en extra kramstund o tillbaka till sängen. Inga protester o lillhjärta la sig på kudden. Jag satt på sidan en stund, hon tittar upp på mig, som studsar upp ställer sig o klappa mig på kinderna o ger mig massa goa pussar ! UNDERBART ♥
De blev lite mer "bus", mitt hår killades på henne, hon myste me mig o mer pussar, kramar o mys. Sen la hon sig bara ned på kudden igen o somna gott efter att ha lyssnat till speldosan en sväng. UNDERBART ♥

Underbart är oxå att hon sov hela natten i natt ! Kärlek



Jag älskar Er mina fina allra allra bästa barn ♥ Glöm aldrig det !!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kärleken till och från sina barn är helt obeskrivlig och alldeles underbar <3

Vad söt hon är lilla Kajsa!!

2011-03-23 @ 22:47:15
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0