TUR IKEA FINNS :-) ...

foto1788 (MMS)

TUR IKEA FINNS :-) De har både nya glas o plåster. Jag tänkte plocka disken innan ja gick o la mig. Men gjorde det lite snabbt så 2 glas krocka o högg mig i fingret. Tanken var god men de sluta med ett skärsår i fingret av marcus nyaste glas. Marcus fick kliva upp o se till så de inte fanns nå splitter kvar på golvet. Tog även disken. Tur han nyss lagt sig o förhoppningsvis inte hunnit somna, djupt iaf. Ni kan vara lugna, skär såret blev nog en o halv cm, blödde men inte inte mycket. Ser 'fint' ut. Behöver egentligen inge plåster men tog ett så de inte fastnar tygludd i det från sängen, linnet inatt. GODNATT innan jag somnar till ännu en gång med mobileo i handen o Blogginlägget åter igen bli halvskrivet. Kyyyss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0