En härlig plats att leka på =D

foto2155 (MMS)

En härlig plats att leka på =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej vilket märke e dt?



Haha kan tyvärr ej hålla med .. min e så gossig. E helt kär haha :P



jag mäter alltid 1 i varje månad, ellr försöker iaf. Mäter alltid varje 1 o en halv månad. Förra ggn var dt den 15e april så nu blir det den 2a. Jag väger mig varje tredje månad. Skulle ha vägt mig den 1a men hade mens så dt blev den 13e. Så nu var målet den 1a men då fick jag lägenheten o ska flytta in den 1a så dt blir ba stress o då e dt lika bra o väga sig sista dagen i veckan, dvs söndag den 5e :) haha makes sense? Kanske lite tvångstankar men måste ha struktur o planering annars faller allt samman

2011-05-30 @ 22:06:00
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0