Godmorgon Gott folk! MORSDAG !! ...

foto2153 (MMS)

Godmorgon Gott folk! MORSDAG !! Eftersom jag egentligen jobbar idag hade jag verkligen inte förväntat mig någon present. Speciellt inte då Zack redan gett mig sitt paket, saker han gjort av lera o målat. Men så väcker de mig med ett paket på sängen, en salladsslunga :) kan vara bra att ha, de sägs ju vara bäst för salladen, håller den fräch o krispig länge eller längre. Vi ska testa den sen =D Upp till ett dukat frukostbord med paket på min plats! Förvånad! Öppnar o finner denna gula härlighet, lovely mamman har en mysoverall =D Med stränga order om att bara ha den hemma ;) Så de bli ned ta en dusch o hopp i overallen !! Man o barn har åkt iväg till svärmor själv ska jag väl göra ingenting... Näe fy nå måste ja ta tag i, tvätt bli de alla gånger de e rätt rogivande. Japp dusch o tvätt nu! Skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh VAD FIIIIIIIN! Är det en onepice orginal? visst e de skööööööna?! :D



ja super skoj ;) lovar o lägga upp ett inlägg om dt! :)



Puss!

2011-05-29 @ 22:35:20
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefiiiin! vart finns det att köpa denna?

2011-06-06 @ 20:55:48
URL: http://lindroosen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0