Ärlig !

Japp jag är ÄRLIG ! För ärlig ibland kanske ?

Just nu mår jag skit igen, Why??
Kuratorn mitt på dan... ingen motivation att gå dit, hon kommer bara försöka pränta in i huvet - positiva tankar bara positiva! Lev och tänk här och nu, inte bakåt inte frammåt här och nu, här och nu... *suck* Ja men det är ju det jag försöker !!
FAN! orken tryter...
Men nu finns det varken disk eller tvätt att plocka iaf. så jag slipper ju sitta o känna att de borde göras. BRA!
Det som däremot SKA göras idag är packa! Liten bit på väg... liten, har rivit i garderoben och slängt ut det på sängen och väskan är öppnad ;)

Idag kommer bästaste Anne med barn efter jobb o dagis. Jag ska fixa middag och tänkte baka de grymmens goda kakorna, men bara om jag känner att jag vill och orkar! Bara om jag vill och orkar...

Hon ringde precis, fick veta hur jag ha det idag, Bra då kommer vi o lättar upp stämmningen ! :D TACK du förstår att ja behöver Er runt mig istället för att jag ska lämnas ensam i min depression. BRA !
Fasen det sista ja vill är ju att vara ensam.

Känner tårarna finns bakom ögonen vill bara gå o gömma mig, dra täcke över mig o sova lite. Skönt det skulle vara, men då ska man ju iväg till Kuratorn... ja jag skyller på henne för ja tänkte faktiskt sova idag!

Varför ska jag känna såhär varför blir det såhär varför varför varför ??
Det är inte klokt, jag ska ju upp inte ned !! UPP !!
Jag ska ju vara LYCKLIG jag har fin familj, bra kontakt med nära o kära, vet de finns där för mig.
Hus, jobb, barn, man, bil, mor far o en underbar syster etc etc... FAN !

Och i morgon åker jag o en väninna till Stockholm o roar oss, underbara barnmäsasn samt chokladfestival mässa! Hotell, flyg, tåg Kan det bli bättre ?? Hoppas få må bra i helgen!
Och egentligen tvivlar jag inte på att jag kommer göra det, för man kan inte må dåligt när man får iväg på kuligheter. visst?!

Inte Grubbla !
"Om man håller på att drunkna funderar man inte på hur du hamna där...
man försöker ta sig upp !
När man nått handduken och känner sig lite torr så kan man börja fundera på varför man hamna i vattnet..."



Så nu fångar vi handduken och grubblar inge mer !
Och faktiskt, efter dessa ärliga rader känns det bättre :)
MOT PACKNINGEN och en TREVLIG helg i Stockholm !



Lovar det känns bättre
Lovar - skönt att kunna skriva det oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0