En BRA dag :)


Syster m. familj
var här idag :D Tog med Kajsa till lekparken medans jag fick fixa lunch och plocka undan här hemma. TACK =) Sen blev det Bio tillsammans på folkan. VEM ÄR VAD. Baserad på böckerna av Stina Wirsén. Båda tjejjernas första bio :)
Zack var på kalas från 11-13 och sen fick han stanna där tills bion va slut, Det tacka vi Theo o hans familj för, då han inte skulle gillat "bebis"bion.

Hem röja lite till så dammsugaren kunde komma fram o förbi. Nu är det fint här :) Behöver dammtorka, men det skjuter vi på ett par dagar till ;)

Fina Victora kom o visa Meandi kollektionen nu för hösten, några nyheter hade kommit men tyvärr helt slutsålt av filten ja ville ha :( men herregu´ inte gjorde det så mycket. Vi har filtar så vi klarar oss ;) OCH mamman fick en cardigan istället :D Lägger INTE upp nån bild för den satt mycket bättre på mig än på tjejen på bilden, eller så är det jag som har skev självbild ;) haha!

Zack har tagit plats i pappas säng denna vecka då han är i Scottland ! WHISKY ! och till helgen då jag åker antar jag han bara rullar över till min sängplats o fortsätter sova där ett par nätter till ;) så det blir nog en vecka i vår säng nu. Mysigt ♥

                        

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart den sitter bättre på dig:-)

Men neeej är filten redan slut:-(

2011-10-09 @ 21:41:27
URL: http://mittlivsomsmastadsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0