Lätt eller ej !?

Vissa dagar är helt enkelt lättare än andra. Idag ha det varit en förvånandsvärt lätt dag. :) skönt ! Känner att jag fixar lätt en vecka till, ja iaf fram till fredagskväll. Då har jag varit så tokig att boka in ett Meandi partaj 😊 ja fika ska fixas oså. Men va tusan det fixar jag :D
Skönt iaf me en BRA dag :D
Har varit hos govän nu på em och kvällen funka finfint men lite trist när hon dra fram en burk nykokt jordgubbssylt med gubbar från hennes land och ger mig ! S U C K va smarrigt !!! Men den stå nu i tryggt förvar oöppnad och väntar tills mina veckor är över :) Så fick jag en underbar läppsyl ! Lovely !!
Tack underbara Goa vän !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0