Första Shaken tagen !

Sådär ja, Första Nutrilettshaken är svald ! Tur jag hade några hemma då mitt paket först kommer efter lunchtid och jag är på Arbetet till typ 15. Men sen ska jag gotta mig i lådan :) Synd bara att jag inte kan testa alla idag, jag är ju supernyfis på smakerna som finns och va jag ska äta i tre veckor framåt. Gu´dehär är precis va jag o min feta kropp behöver just nu ! Ja, feta och tunga det är precis så jag känner mig nu, TUNG jätte TUNG !

Tjo! Nu bär det iväg till ETIC mitt träningsställe här i närheten :) Tränar måndag morgon, onsdag morgon samt fredag eftermiddag där. Styrka samt löpband.
Va inte där på hela förra veckan då pt´n (sjukgymnasten från vårdcentralen) hade semester. Samt att jag börja arbeta igen och tog fokus på det, samt lilla minisemestern till Umeå.
 
Nu IVÄG !!
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort världens godaste banan- och chokladtårta! ♥ ♥ ♥

Hejja hejja! Jag kör också pulverdiet då och då och tycker att det fungerar bra :)

Svar: tack för ditt stöd !
Mammajennie

2012-08-06 @ 12:26:52
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0