Det gick ett sus igenom rummet...

Tog mig iväg på TRÄNINGEN idag efter 4-5 veckors uppehåll !
Himlabadet i Sundsvall är stället... ja för träning iaf.

Ombytt och klar för ett dubbelpass i vattnet står jag o pratar med en annan tjej där.
Det går ett sus genom rummet !
Typ ALLA drog efter andan oooooooooooohh...
Vänder mig lite skrämd om, där står en skallig sprallig kille och säger - ja men ta o hoppa i då !
Vänder mig mot tjejen o frågar - är det där John ??
Hon nicka o sa, och du har bokat dubbelpass ?? haha lycka till ;)

VA ?! SHIT ! JOHN ! Meen GU´VA BRA !! :D
Precis va´jag behöver, en nytänning och ett enormt pepp till träning igen.
Ja jag ska dra lite bakrund först.
Jag har aldrig tränat för John.
Typ alla har skrämt upp mig om honom, han kör SVINHÅRT !
Man är helt knäckt efter ett pass med honom!
Bara dunka dunka hårdrocks musik.
Och jag tillägger att ja, det är många äldre som tränar i gruppen MEN det är inte bara de som "gnäller" över hans pass.

Så det här skulle bli spännande, dubbelpass med John!
Jag som inte tränat sen innan Jul ! Shit...
Tur jag åt rejäl frukost :)

MEEN VILKET ROLIGT PASS !! Precis va jag behövde :D
Kände att ett pass var Bra men jag stanna kvar jättepeppad och sugen på mer. Skön känsla att finna träningssuget tillbaka :)

Nu efter kommer jag kika efter hans pass, inte alls rädd längre, han var ju toppen att träna för !
Rolig, hård och ingen rockenroll musik, inte idag iaf. det var countrytema idag.
Så mer pass till John tack !
Och Linn... du är tokbra !


Kommentarer
Postat av: Mommis&Moff

Du är duktig du <3

2012-01-23 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0