En kaka att ej smaka...

En kaka att ej smaka



Stolt kille fick baka när vi kom hem idag.
Ännu gladare när han fick en extra stor bit, min bit oxå. och tur har han att syster inte gillar sånna mjuka kakor så efter en tugga fick han även hennes bit !
Näe mamman smaka inte! Jo, en smula bara för att känna om kaffesmaken gick igenom, ja kakan hade 1 dl kaffe i sig.
Kändes så fel att bara titta på när de mumsa kakan, Tro va bagaren tänkte ? Han sa iaf. inget. Men jag fick en fin bild på honom :)



TUR hade även Kajsa !
Hon blev överlycklig fick testa brorsans DS !



Sen blev det gubberitning :)
En gubbe med paraply av Kajsa 23/1-12.
2 år och 4 månader




Kommentarer
Postat av: Mommis&Moff

Vilken duktig kille!

2012-01-24 @ 14:32:37
Postat av: Mommis&Moff

Duktiga Jennie, jag skulle aldrig kunnat hålla mig från att smaka! Ser ju jättesmarrig ut!

2012-01-24 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0