Trädgård mitt i natten !

Makka pakka igglepiggle upsy daisy tombliboer och pontipiner MITT I NATTEN !!

Gissa hur DÖD mamman känner sig ?!
Såå jäkla TRÖTT !
Går o lägger mig 00.30 ligger vaken till 01 typ.
01.30 vaknar dotter - tar med henne till storsängen, somnar om TACK !
4.40 vaknar hon igen, skriker o gråter efter välling så hon väcker brorsan som sover brevid.
Får en skvätt men somnar inte om, så det blir "Trädgård" på tv, täcke o kudde på mattan, hon ligger o kikar på det, jag försöker somna om. Men det går ju såklart inte helt att göra.
Hon/vi är vakna till ca 5.50 då en Stor flaska välling hjälper dotter att somna om, och klockan ringer 6.30 GRATTIS vilken underbar natt :/ NOT !

När ska jag fatta att lägga mig kl 22 ??

Hoppas Bion idag med två urmyspysiga bebisar med supermammor piggar upp mig ♥


Puss o Hej

ps. Vågen visa liiite mindre ;) Håll tummarna till torsdag morgon :D Tro Torsdag är en bra vägadag.
och förhoppningsvis är denna jäkla hoppetossemensen slut oxå. Haft den till o från i 2 veckor nu :/
Konstigt att humöret svänger ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0