VÅGA VÄGRA SOVA !! ...

VÅGA VÄGRA SOVA !! Kajsa vaken i över en timme nu. Har kissat, ätit välling, bråkat, försökt bajsa, druckit vatten, fått plåster, blundat, undrat var pappa är, kommit fram till att man inte ska äta blommor eller hella ut alla pennor, kliat, sjungit och nu ligger vi i master bedroom och kramas <3 Meen Hua hur hon orkar hålla på o vara vaken mitt i natten! Och då undrar ni förstås hur i hela friden jag tillåter allt detta, lätt de e ju min lilla prinsess. ;) Näe men det låter värre än det varit, hon har helt enkelt bara vaknat lite för mycket. Det brukar inte vara såhär inte mitt i natten iaf. Men nu ligger hon breve mig här, tro minnsan andningen blivit lite tyngre ;) Japp! Stor Puss till pappan som drog till umeå nu ikväll, jobb i morgon, otäckt väglag o massa snö :\ Hua' men jag vet han kommit fram till hotellet. :) Tg hade egentligen tänkt följa med men med oväder, snö och trafikvarningar o stopp kändes det inge kul :\hoppas på bättre väder i morgon iaf. Puss o hej nu godnatt sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0