Snabbis!!

Outfiten från igår, gammal'trasa' från Meandi men gav spontanreaktion från en på kontoret - Ah! Snygg klänning! Jag sa men -åh tack va snällt :) istället för att säga " äsch den här gammla trasan" bra Jennie !! :D annars, hur ofta gör man inte det? Säger något 'negativt' då man faktiskt får något positivt. Tänk på det ni med. :)
Dagens outfit är nog i topp av min garderob just nu om inte till o med etta! Såå sköna kläder, jag känner mig fin i detta samtidigt som de e sköna :) perfa kombination :)

NU ! iväg på KBT möte! Skitbra! Man får så många bra tips i tänket och jag lyckas praktisera de tipsen oxå :) fasen va jag mår bra av det! TJOHOOI! Packa träningsväskan och iväg !! För ikväll efter arbetet bli det ett pass på Etic :) jag har ju fixat guldkortet som ni vet - S T O L T.se Ja ni som känner mig eller kände för några år sen VET vilken panik ordet gym och träning gav mig. Men idag är jag en vaknare och smartare kvinna ;) vet va som e bra för mig, eller vill tro att jag vet... Mot måålet!!! Skulle vilja ta 8 kg till jul men under 80 dvs 5 kg är jag toknöjd med :) man ska sätta låga nånbara mål. TJING !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Meen snyggo, jättefint!
Kramkram! ♥

2012-10-26 @ 09:58:42
URL: http://lillategelhuset.blogg.se
Postat av: MW

Men skitsnyggt ju!!!

2012-10-26 @ 12:54:38
Postat av: jaana

Härligt när man kan känna attitydförändringar hos sig själv till det bättre.

Svar: Ja men eller hur :D störtskönt !
Mammajennie

2012-10-26 @ 16:25:45
URL: http://bananajaana.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0