=) Moroten har sovit i Landet...

Eller haft panik under all snö i vinter... vem vet, men en morot hitta vi i landet idag, den stackaren hade blivit glömd i höstas. Men vuxit på sig rejält :)

Idag har Z. varit på Dagis. Gick jätte bra o inga konstigheter med armen heller. Han mjäkar sig ju ibland men de e nog bara för att det ska låta lite. Eller så e han ff. lite öm. Vilket är mycket troligt då det va ett illa fall.

Jag o Kajsa tog en promis på 40 minuter sen hem för lunch, kaffe o blöjbyte. Ut till bilen o iväg till moster A. som låna Kajsa lite medans jag räsade iväg till birsta för lite snabb shopping! Linser o RosaJackan. + Linnebody åt K. på H&M.
Snabbt snabbt tillbaka till Annika. En kopp java på stående fot sen hem o hämta Zack.
*phu* vi hann =) till kl 14 alltså.

Väl hemma börja tjatet igen... när får jag spela vintergatan på datorn? Men herregu! finns de inget annat han gillar nu förutom vintergatan spele`? Jo nya tidningar. Men allt annat på hans rum då?? är inte de nå kul längre??
O leka ute ska vi inte prata om! Svårt att gå ut men väl ute e de halv ok.
Vi gick iaf. ut medans omeletten gick klar i ugn. Kajsa skulle sova o vi tog o grejja i landet. Jag kratta o Zack hitta morot och spik.

Middagen idag bestod av Hembakt dinkelbröd och köttsoppa med klimp i ! MUMS !!
sååå gott ! har inte ätit en smörgås på 3 veckor, men idag blev det halva limpan på en gång tro ja! Inte riktigt men nästan. Försökte undvika klimpen men de e ju så gott.

NATTEN - Marcus la kajsa. Gick hur bra som helst! Jag hade ju tokont i ryggen så jag fixa inte lyfta i o ur sängen. Så marcus fick ta största delen av natten :) sköönt! Hon o även jag såklart, vakna vid halv 1. Marcus bara klappa om henne så somna hon om till 4.20 då va det dags för en amning o hon somna gott om. Sen vakna hon godmorgon 7.20 ! Kung! de e ju så natten ska vara !! Ja förutom uppvakningarna då ;) Japp Marcus tar natten även denna natt. Ff. illa i ryggen men mest för att K. inte ska upp o äta utan lära sig att sova utan nattamat.

Nu bli det till att hänga en maskin tvätt o sen SOVA !!  Frissan i morgon o sen ska jag o Kajsa fördriva några timmar på stan - får vi se om påssjukan slår till eller om vi klarar oss ;)
Sen bli det Grillat och Brasa i Timrå hos goda vänner :)

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt det låter med nätterna! :-)

Ha en trevlig dag imorgon!

2010-04-29 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0