Skärtorsdag med bus o lur ;)

Frukost tajm ! Dags att busa med sonen :)
Marcus fixa en macka utan "innehåll". Bara kanter o täkt med ost - gu va han skratta ! Sen hade jag färgat mjölken rosa, kanske inge lureri men Zack gilla´t.


Sen åkte Marcus iväg o jobba lite och av tidigare lunchinlägg så hade jag det rätt körigt. Men alla dagar kan man ju inte sväva på små rosa moln.
I efterhand kan man nog nästan alltid förstå varför saker o ting blir som det blir... Jag har fått munsår o Kajsa har feber... två icke så goda ting :´( 

 Fy va hemskt det är när ens barn har feber :´( Jag verkligen hatar det ! Nu e de lillfia som har feber, hennes första riktiga feber sen hon föddes. Så hon fick en alvedon innan hon skulle sova. Huga stackarn. 38.4 hade hon :( Så nu e de hennes tur... Zack har ju precis blitt av med sin. Men tack för att de inte har det samtidigt. Jag tar ju hellre längre feberperiod än att de e hängiga samtidigt. Iaf. nu. Skönt att Zack e bättre! Men nu ha han såå mycket energi i kroppen som måste ut ! Hoppas på ok väder i morgon så han kan leka ute lite. De e ju rätt kul nu när snön smälter o de bli vattenpölar ;) vilket barn gillar inte att leka med vatten ?? :)

Dagens middag fixade Kebabkockarna gallant ! TACK för god middag :)


I morgon kommer även Mamma o pappa på påskbuffé :) Marcus har gjort janssons.. blä säger jag men han älskar det! De skulle ta med farmor o morfar oxå. De bli bra det :) 
Så i morgon förmiddag e de senapskokning o skinkgrilljering som står på mitt schema. Värsta Julruschen ;)
På Zacks schema står Baka Morotskaka ! mums :) 

GLAD PÅSK ALLIHOPAN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0