Skön dag =)

Jag hade turen att Marcus va hemma i morse, satt o ringde lite innan han skulle iväg på kundbesök och byta däck på firmabilen. Blinka lite fint me blåögon´a - vill du lämna Zack på dagis ? Å det gick bra =) Zack blev alldeles till sig då pappa inte varit på dagis på vääldigt länge. Han visa han runt o berätta hur man gör när man lämnar =) Det va super bra ! och den lilla spärren om att inte vilja gå på dagis verkar ha släppt... hoppas iaf.
Sååå skönt att slippa släpa in o ut Kajsa ur bilen, ja vi brukar gå men jag skulle ta en sväng till Birsta.

Ja så Jag o Lilla K åkte till birsta o kors i taket Kajsa sov närmare två timmar ! Brukar bli en halvtimme eller en o halv timme. Toppen !! Mamman fick tid att gå o kika runt :)
En skjorta till pappa (min pappa)
Tre slipsar till MrM
En stickad tröja till MrM
En eco tröja till mig - MIG
Ett par leggings till mig
Två par strumpor till mig
En t-shirt till Zack

En good sallad på Charm med Jessica o Hanna =) Drack kaffe men tacka nej till kaka ! :D

Sen kände jag mig klar så jag åkte hem så jag hann gå upp till dagis istället för att ta bilen. :) toppen!

Super goda torsdagsmiddagen tillagades o serverades - mums! Ärtsoppa o Lchf pannkaka :) (recept under recept)

Tog med mig Zack till Åsa o Nora för att få lite kläder till Kajsa :) tro det blev 8 par skor !! galonkläder, jacka, ett par klänningar, byxor, tröjor, mössor etc etc... 8-10 påsar med kläder rotades det runt i. De va jättekul :) 4 ha´glada tjejjer, roligt :) Åsa hade även bakat sin berömda kladdkaka - men jag tacka åter igen nej :D bara kaffe tack :)
Känner mig så stolt ! De e ju super bra ! För två tre veckor sen hade jag ätit både kaka på charm och kladdis hos åsa, men inte idag :D 
TACK ÅSA OCH HELENA FÖR ALLA KLÄDER !!

I morgon bli det frissan !! 3 timmar ensam ;) Hoppas jag kan slappna av o njuta o inte tänka för mycket på de mina hemma... svårt men jag måste :)


Sova nu ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0