Tjolahejtjolahopp - fast utan hopp...

Så grymt ont i ryggen !! Måste va träningen idag :/ Vibratorplattan hos sjukgymnasten o sen övningarna hemma. Ont gör det ! Vet inte hur jag ska fixa natten :´( Att sänka sängen e ju DÖDENS för ryggen ! Men de värsta e nog ändå att jag inte kan få henne att somna om vid 1-2 tiden då hon brukar vakna, de e bara att gå upp o äta sen somnar hon om o vaknar igen vid 4 tiden, äta o somna om till ca 05.45 :/ Jag kan inte stå o styka på hennes rumpa rygg nu när vi sänkt sängen. Gör jag det inte ligger hon inte kvar så där mitt i natten. Vid läggning går det bra men mitt i natten e hon ju som tokig! Skriken o korvar sig, ingenting e bra (förutom bröstet då). Det tog ju 20 min ibland att få henne att somna om MEN det var värt det för hon kunde sova bättre o var en gladare tjej på morgonen till att vilja äta o leka. Suck! Ja tro jag flyr fältet ett par nätter kanske vi får ordning på det :´( men de ha jag tyvärr inte mage till att göra. Möjligen sova i annat rum... ska kanske fundera på det i helgen...

Eller ha ni nå tips ??

Ska iaf. gå o sova nu så jag orkar natten/morgonen o nästa dag.

Dröm sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0