I brist på spel på mobilen då man ligger i...

foto0025 (MMS)

I brist på spel på mobilen då man ligger i sängen innan sovning så bli det ett halvt meningslöst inlägg. MEN en sak ska jag berätta - Lussebullarna med vit choklad var otroligt goda! De med mörk blev för tunga av chokladsmak, den tog över för mycket. De naturella var oxå helt ok. Men inte efter att jag ätit den med vit choklad. Jag önskar de kunde vara smidigare att baka bullar för de e kul att ha o ta fram om de kommer gäster. Men nu har jag tröttat till mig lite, nu kan jag sova =) Kraam o godnatt! Ps. GRATTIS MAMMA <3


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Vilka två snyggingar!!!

2010-12-04 @ 07:15:51
Postat av: Mommis och Moff

Men, är ni inte vaken än? Kajastrofen har väl dragit igång, hon är ju hemma nu???

Hos oss sover hon skön prinsessasömn, länge!!!

Kram på er alla syns sedan!

2010-12-04 @ 07:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0