20.000 Kr

Ja de e va sonen klara på Postkodmiljonären !! 4 år o fixar frågan !!
Men va handla den om då.. Kroppen såklart :)
Vilket av följande alternativ är ett av hudlagren ?? Nu minns ju inte jag alternativen Men rätt svar är Läderhuden.
Han skrek svaret på en gång då han läst frågan/alternativen. DUKTIGA KILLEN MIN :) japp han har planer på att bli doktor ;)

Och min lilla dotter då jo hon har tagit o sovit 2 nätter i rad nu! I natt sov hon från 22.30-07.40 ! KUNG ! (eller drottning ;))
Hoppas hoppas hoppas - håll tummarna med oss !

Jädrans förkyldning! Men vi har klarat oss länge ändå. Ja på mig smällde det på här på eftermiddagen, bara pang sådär så va ja förkyld :( Åkte till trevliga Annelie o Graham med barn o sen smällde de bara till. :(
Kajsa Har varit snorig i 2 dagar, och lyckats sova nätterna e helt otroligt! Men ingen av oss andra ha känt något.
Så vi kan ju hoppas att det stannar av nu. Det räcker med oss.

Killarna e i bastun o jag har precis klivit ut därifrån, ja jag chansa på att förkyldningen gå tillbaka istället för att bli värre... vi får väl se...

Nu börjar snart Melodifestivalen första deltävlingen i från Örnsköldsvik. Marcus har gjort Vaniljpannacotta och chips finns det kvar sen igår, även choklad och Cola Zero :) Ser ut att kunna bli en fin kväll i kväll oxå ;)
Va sa du? Matdagbok ?? näe den ha jag lagt åt sidan ett tag till... jag måste bli fullt ut motiverad o sen vet jag inte riktigt vilken metod ja ska ge mig på. Tänkte kolla upp VV igen (viktväktarna) Har två vänner som gått med där nu o de har ju ändrat en hel del sen sist ja va med så kanske...

Sen e inte Facebook (www.facebook.com) bara dåligt ;) jag blev vän med drakborgen o blev deras 100e vän :) skrev i loggen: Åh jag måste ha blivit den 100e vännen :D
vilket svarades med:
Härligt!
Drakborgen gillar uppmärksamma vänner!
Vid ditt nästa besök på Drakborgen blir du bjuden på en kaffe av färskmalda bönor med en kula vaniljglass i, toppad med lättvispad grädde och valfri sås. Gör gott för själ och hjärta. Hoppas det skall smaka!...
Gu´va glad jag blev :D De förgyllde min lördag kväll :)
TACK igen Drakborgen !! www.drakborgen.se

Nu dags att väcka lillefisan så hon inte sover halva kvällen o tänker va vaken till midnatt innan nattsovningen. men väcker jag nu 19.45 så somnar hon nog om vid kl 22... ja senast 22.30.


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0