Bättre...

Kajsa känns bättre än igår. De e bra ! Men jag misstänker tänder... bajsat 4 gånger idag, fast de e väl egentligen inget, i julas va de ju 12 om dagen !! och så va de i en o halv vecka sen avtog det o blev Kajsanormalt igen :)

Zack ha vart på simskola, gick bra tro jag. Vi föräldrar få ju inte va me där inne utan vi sitter glatt (?) ovetandes utanför :/

I morgon bli det dagis ! Det behöver vi ! Både jag o Zack. Idag ha vi gått varann på nerverna o haft en sisådär dag. Så håll tummarna för lite mildare väder så vi kan ta oss ut. Ja för nu e de -26.7 ute ! När ska "de" fatta att vi inte vill ha sån kyla ???

OS är ju i full gång o vi fick en (två) silver medaljer till i högen :D De var Charlotte Kalla och Anna Haag i längd som körde stafett. GO GIRLS !!

nä jag e aptrött så nu väntar sägen !! (tro ja, eller så bli de om en timme...)

Sängen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0