Låt mig ha mina vårkänslor kvar !

Ja får man inte lite vårpirr i magen av detta så säg :)


Japp! nu e den köpt ! Den våriga illgröna overallen :D Finaste vårtjejjen i söråker ;)

Och i denna pyjamas som ser ut som nåt jag skulle kunna sytt från en gammal gardin ;) haha men urfin i den ! :)
Marcus tyckte den va ugly :( TUR för han att jag inte sytt den själv då ;)

 

Sen en bild på FLAXARN :) Eller även kallad KRÄFTAN ;)



och en som bara blev fin (men titta INTE på smutsen på mattan...)



MER VÅÅÅR !! fyndklänning från lindex ;) 4.50 !!

    

Ja me detta vårpirr i magen e de nog dags att byta gardiner o storstäda nu, för gör jag det så kanske fjärilarna finns kvar lite längre :)

Nu sover båda barnen så nu börjar Beck !


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0