Ännu nåt som tar min tid... ;)

Ja!! jag har fixat en blogg :)
Undra hur länge den håller o hur länge jag tycker det är kul... hmm.
Klart ja ska hålla den vid liv :) Hejja Hejja !! :D

Här kommer jag o kanske mannen i huset, MrM som ja kallar honom skriva.

Vad kommer denna blogg då att innehålla ??
ALLT ! Ja Det som rör oss och vår Familj.

Vilka e vi då i denna Familj ?
Jag - Jennie o mamman i huset. Bäst på att vara Chef i Gula huset (sagt av sonen 4 år) 
MrM - (Marcus) är Pappan i huset o oftast den som städar o röjer här hemma.
Zack - född 2005-06-06 läser och är nyfiken på ALLT ! Självklart Världens Bästa ZACK !
Kajsa - född 2009-09-15 Bestämd och Tjurig ! Men såklart Världens Bästa KAJSA !

Nä nu drar vi till Folkan, www.sorakersfolketshus.se Rörelselek för Zack.

Puss o på Återseende :)
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0