Varför försvann det ?? Helgen...

Ja inlägget jag gjorde i torsdags :( Baka baka liten kaka (bulle) hette det o de bara försvann :`(
Japp, jag har surat över det nu i några dagar så nu e de dags att sluta sura o ta tag i bloggandet igen ;-)

Så va ha vi gjort i helgen då?

Torsdag:

Bakat Bullar och Muffins :D Hade meandi partaj (www.meandi.se) Snälla Victora kom fast det var snökaos, jo kaos va rätt ord o de e inge stockholmstjafs med 2 cm snarare att det kom 30-40 cm !! Så de va väl inte bästa uppslutningen på partajet MEN vi va 4 tappra handlare :)
Marcus åkte till Umeå över dagen, gissa om ja va nervös... han har en gång för längesen, ja ganska precis när vi träffats sagt att han kommer att dö i en trafikolycka så ja e lätt nervös nu när han e ute efter vägarna. Huuu..

Fredag:
Ja va gjorde vi då...hmmm tänka tänka... Marcus var i härnösand på jobb o vi va nog bara hemma, Jo! vi byggde LEGO :D

Lördag:
Glömde vi att Zack skulle på disco kalas !! Herre gu va jag skämdes då Mamman ringde o fråga om vi va sjuka eller hur det va med oss! Shit !! KALASET ! :-O JaJa inte mycket att göra då vi va i birsta o kalaset här i söråker... vi har inte sagt nå till Z. o än ha han inte frågat iaf... Gu va pinsamt! Jo vi va i birsta för jag behöver byxor, men de e inte såå kul att gå på storavdelningarna för att finna byxor. O det känns lååångt tills jag kan gå på vanlig avdelning igen. Men de e ju tur att det finns storavdelningar. För annars hade jag väl få gå byxlös...Eller leggings resten av livet, fast de e ju inte så tokigt i sig ;) Men de bidde inga jeans utan ett par Leggings så ja de sistnämnda att gå så hela livet ligger rätt nära känns det som ;)

Söndag: Idag då? Varit hemma till kl 15 då Marcus åkte uppöver, målet är Luleå och vidare till Haparanda i morgon. SAKNAR redan :( det känns så jobbigt att pussa hejdå, tårarna kommer o de e jobbigt. MEN så snart han åkt kan jag ringa o prata o då går det lättare, KÖR FÖRSIKTIGT ÄLSKLING !! ♥
Vi, Jag o barnen åkte till LillaBandsjön till GammelmosterAnnika så Kajsan fick träffa henne igen för i morgon gör vi ett nytt försök att hon e där mednas jag o Zack åker på Plask och lek (simskola). Sist gallskrek hon :( men den här gången har vi bättre förutsättningar till att det ska gå bra :D TACK Annika för att du ställer upp.
Vi kom hem för en timme sen, Jag har hunnit hänga o slänga i en maskin tvätt, Zack har sett bolibompa och sitter o kvällsfikar nu, Kajsa sover i bilstolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0