TACK HenrikssonParet =)

STORT TACK till Erika o Tommy som kom o tog väl hand om våra små juveler medans vi fick pussas i fred.

Det blev en minigolf runda och glass :) Med oss hem hade vi Pizza. Underbar sådan !

GULD värt att få ett par timmar själv att bara få vara utan att springa efter en snabbt krypandes liten krabat, eller lyssna till mammamammamamma...pappapappapappa...

Så nu har båda mina mostrar fått lyssna till Kajsas ljuva *harkel* stämma. Skrik o panik i 30 till 40 minuter efter att vi gått, mammas lilla mammagris :\ Men sen gick de ju över o allt va frid o fröjd. Och hon somna gott i sin säng UTAN protester ! De e bra gjort de Erika ! <3


MMMM min man ställde en halvdrucken Gin longdrink från Finland här på bordet brevid mig, hoppas att han glömt det om den inte va tänkt till mig... den är slut nu ;)


ops! nu kom han... den va visst inte till mig :-O
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0