Kajsas FRAMSTEG =D

KAJSA GICK TVÅ STEG IDAG =D jag fånga henne i fallet efter steg två.
KAJSA LUKTAR PÅ BLOMMORNA =) Ja iaf. en gång då jag visa hur man skulle göra, annars åker de gärna in i munnen...
KAJSA DANSAR =D Hon böjer på benen vickar på rumpan och "shejkar" loss riktigt ordentligt. Jag skratta så tårarna rann igår när jag satt på toa, o som vanligt kommer hon krypandes o klänger upp på mig, jag tar henne i händerna o börja sjunga "Dansa min docka medans du är unger...." OJ va hon digga ! :D haha!
Och när jag skulle lägga henne va det mer tok o bus än viljan av att ligga på kudden, om den nu någonsin finns... :/ Vi har en speldosa hängandes på sängen som vi burkar dra igång när vi lägger ned henne. Tjong så stod hon upp o gunga, digga till musiken istället Tokjänta min! Sen hitta hon mysfilten,den bruka hon dra runt sig o bak i nacken, idag la hon den på huve o för ansiktet, leta sig fram till spjälorna ställde sig upp o drog bort filten och hade hon kunnat säga TITTUT så hade hon gjort det då. Näe jag kunde inte hålla mig från skratt. Mysunge!

 En cider till mamman... en skål chips till pappan :D (och resten till mamman ;))

Det blev ingen Gatufest för mig ikväll. Marcus har legat hela dagen kräkts och ojjat sig, tagit sig för huvudet och vänt tillbaka till sängen. Migrän eller så har hans tabletter för knät som han har ont i gjort så han mått så skit idag. Det finns ett ämne i vissa tabletter som han inte tål - acetylsalicylsyra - och ja en känd biverkan är just magproblem läste jag nu på Wikipedia. Så där har vi nog löst dagens sjuka Marcus.

Men nu mår han bättre, och hoppas kunna ta med sig barnen ut i morgon så jag Mamman i huset får sova lite på morgonen och sen grejja med det jag vill :)
Finväder = tvätta altanräcket så det går att måla
Sämre väder = börja sätta easy cover på väggarna i renoveringsrummet så Kajsa kan få eget snart. Mitt mål helt klart 17 juli.
Jag Hoppas på lite dåligare väder så det blir gjort. De e de jag helst vill göra Men kommer känna mig stressad av att vara inne då jag har världens chans att få vara ute i solen själv, utan att tänka på värmen för Kajsa.
Ja, vi få se hur det blir.


Natten då... FY FAAN !! Jag tror Kajsan sakna Gammelmoster Erika, helt övertygad ! ;)
Marcus väckte mig 03.05 - Näe nu orkar jag inge mer ! Hon vakna varje timme :[ Kajsa GALLSKREK !
Jag gick runt med henne i huset, vi titta på morgonpigga fåglar, kika in i zacks rum o konstatera att han sov brevid pappa. Inget va speciellt bra hon bara skrek o va arg som ett bi. Somna o jag försökte lägga ned henne, men tyvärr går inte det med ett Bi :/ upp igen o vandra till det öppna köksfönstret så friska nattvindar fick kyla av oss. Titta på fåglarna och somna om... Tillslut så efter en timme så sov hon i sin säng igen. 04.11 pip. Mamman går in till Zacks säng - Zzzzzz Väcktes 06.10 så de va ju bara till att kliva upp då.
Håll tummarna hårt hårt att dagens natt blir lika bra som när Gammelmoster natta.... Hon vakna kring midnatt marcus la ned henne på kudden igen bara o sen vakna hon 05.30. Tyvärr hade jag nog för stort hopp om att nätterna börja vända o bli bra. Men bli inte denna natt bättre så kan du Erika va beredd på att jag ringer hit dig i morgon kväll ;-)

Jaha nu är första svängen hon vakna till.... tro det går bra... hon somna ju tidigt idag, redan strax efter 19 för hon va såå trött. Fick faktiskt en dos alvedon oxå. De e tänder på G. igen, både uppe o nere. Stackarn ha ju ont, gnager på allt i sin närhet!

Nähäpp nu va snart min cider slut så då väntar sängen... sa att jag skulle försöka ta henne nåt i natt då jag ska få sova lite i morgon... om ja kan :/

PUSS O GODNATT ♥

  
   Bästisarna :)
Kusinerna bus   

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0