Vilken KALASDAG =)

Börja med att Jag fick sova själv inatt... ensam med 5 kuddar 2 täcken och hela 180 cm att bre´ut mig på ;)
Nog för att detta inte e speciellt ovanligt just nu, men igår kändes det helt okej. Jag har varit så frusen nu på kvällarna så de va rätt gött me dubbla täcken ;) om man nu hellre väljer det istället för en man ... ?? : /

Mannen åkte med sin vän Patric in på krogen o sov "med" honom hos hans svärmor mitt i stan. Ja de va lika bra istället för att måsta ta en taxi a´la 600 fattigare. Då vi ändå skulle till stan för att hämta Zack o fira marcusmamman med en blomma.
 
Jag o finaste Malajsan gjorde oss i ordning for till Bästaste Syster för att hämta upp prinsen och Man som gått dit. Hon somna i bilen så vi gick aldrig in. Synd för hon hade kokat kaffe o de hade varit gott.
For vidare till Svärmor me en blomma. Min o systers mamma får vänta till veckan nån dag. Idag helgen hann vi inte då det kalasats ordentligt så timmarna ej räckte till fler firanden.

SMS från Helena - Va tror du?? De e säkert bara nå tillfälligt...
SHIT de regnar !!! vi som ska ha ute kalas !!

MEN mycket riktigt det drog förbi o solen värmde gott över hela lekparken i de närmare 3 timmar vi var där o hade ett toppen kalsa :) Tror både IDA o ZACK var nöjda med dagen.

De lekte o mös tillsammans alla 8 barn + 4 mindre syskon. Fikade super fina tårtor från Kerstins tårtmakeri och hittade en skatt från Pirat Ture =D 

Men stackars Zack ramla o skrubba händerna på asfalten precis när de skulle till att öppna skatten. Alla barn sprang snabbt mot ida för att visa att de hittat den o pang låg killen på asfalten :`( Vi stapla o öppna skatten gråtandes sen ville han gå hem. Så vi gick hem till pappa o Kajsa, tvätta sår och tog fram fiskbullar (han va hungrig på middag) sen gick jag tillbaka o prata lite mer, städa undan och hoppa långhopprep med 3 till mammor :D De må ha varit dagens höjdpunkt ! Gu va barnen skratta o tyckte det va kul :D

Hemma fick jag min morsdagspresent :) EEEEEEEEN ERGORAPIDO =D
ZB2901
En toppen present !! Tro det va Akademibokhandelns reklam för morsdagspresent som avgjorde vad jag fick ;) Hade önskat mig ett förkläde från IKEA eller Denna damsugare... Mammor vill ha hårda paket :)

Satt o prata med några andra mammor... Jäger glas, pirra ... jag har bra barn jag som vet va mamma vill ha ;)

Nu önskar vi fint bra väder i morgon ! Zack ledig dag o jag vill gärna ut en sväng... var?

KRAAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0