Nutrilett o jag ...

Nutrilett o jag Just nu kanske ni tycker jag tjatar om detta. Låt bli att läs på ett tag då. För de e det som gäller nu o jag behöver skriva för att fixa det tro jag. Igår blev det som sagt 2 shake m taco + en Clementin. Halvt glas vin. Känns helt ok! Idag bjuds det på fika hos en vän som ja inte träffat på länge! Ska bli kul =) jag låter bli fika om hon inte bakat nå toksmarrigt - fast om jag inte tar Shit va stolt jag kommer vara! =) jag måste gå på den linjen, känns skönt att känna sig bra! Så hoppas vi på att de bara bjuds på en torr kubb eller mazarin som jag inte ens gillar ;) Sen i kväll bli det festligheter =) Helena har fyllt år o kände för en middag i goda vänners lag, tack jag e bjuden =) Ser verkligen fram emot kvällen! Ska bli så KUL !! Så Nutrilett idag o gomiddag i kväll =) känns bra för det e ju iaf mindre än vad ja bruka äta på en dag. =) Kraam! Ha en underbar lördag allihopan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0