Bråcket bråkar med mig...

Som en Monstermamma ja så ha jag kännt mig idag. Sååå ont i magen ! Hård o spännd som träningsvärk ont ont ont. o då kommer monstermamman fram - känner mig iaf. som ett monster då :´(


Jag hade precis lagt mig på soffan när Marcus kom hem, lite tidigare än han sagt :D, då åker bråcket in o de känns bra igen. Men ja la mig i sängen o sov ett par timmar SKÖÖÖNT !!!

Monstermamman e vanliga goa mamman i morgon igen ;)

Sen e de den givna hagadagen i morgon. Stor klädbytardag i haga skolan.
Ja hämtar Helena i morgon strax efter 9 i morgon så åker vi dit o köar sen kniper vi gobitarna ;)

Ska ta o sova nu så kroppen får vila ordentligt. Den behöver det. De känns så väl i mig när marcus varit borta ett par dagar o sen hela dagen idag. Men nu e de HELG ! :D


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Hoppas magen mår bättre nu :)

2010-09-25 @ 02:06:17
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0