Klockan är över 2 - här är ekot... ...

Klockan är över 2 - här är ekot... Herregu va länge ja satt uppe idag, sent blev det. Helena kom o surra med mig i närmare 4 timmar! 3 o halv iaf. Härligt - tack =) sen börja ju reprisen av fångarna på fortet o de kunde ja väl se tyckte jag. Hmm... Jaja de e gjot nu o fel jag vann :[ typiskt. Kan någon svara - Vad gör tvestjärtarna I mitt hus? Mitt på dan här sprang de in en fuling under spisen, Näe fick inte bort han. O nu när jag klädde av mig o borsta tänderna se ja en till, eller samma?? Fuling på mattan i badrummet. Han fick bada =) hehe ned i toa me han! I morgon - sjukgymnasten o Birsta med barndomsvännen therese =) Kram o Godnat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0