Linserna helt grumliga av tårar..

Ja, ja va ju till läkaren idag, det visa sig att de är ett NAVELBRÅCK ja har. Remiss till operation är skickad så nu e de väl bara att vänta... vänta o vänta. Sen bajsa ner sig av nervositet när lappen väl kommer med tid o datum. Shit va ja e nervis !!! MEN ja försöker vända på det, när jag väl gjort det FAN va ja e duktig ! strong som genomgått något jag e så jädrans rädd för ! Ja kommer vara värd något stooort då ! Så vi få väl se när det nu blir.
Den högsta önskan just nu är att klara leka på golvet med mina fina barn. Bygga lego, leka tittut, krypjagis Ja ALLT lek o bus killas o skratta de e såå härligt de korta stunder jag kan eller då ja ignorerar smärtan o gör det ändå. Men snart kanske jag kan snart... Träning för ryggen och operation - hemska ord - för magen. Sen e mamman på igen :)

Ja jag försöker bara peppa mig lite...


Kommentarer
Postat av: Anonym

STYRKEKRAM <3

2010-09-20 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0