Sen vi kom hem...

Loong time no see... Har inte mått hundra sen vi kom hem. Haft lite panik inför Jobb, Fritids/Dagis, Träning, Bröllopsfix mm. MEN nu känner jag att jag börja få lite kontroll på läget igen. SÅÅ kul att få planera o grejja till systers bröllop. Visst det kan vara stressande oxå men i stora hela bara kul :) Jag växer in i rollen som Toastmadame ;)

Lunch med En från jobbet i morgon.... Ett steg i rätt riktning, måste ju börja se de igen o prata lite jobb... Kurator tid snart igen... Så få vi se va hon hittar på denna gång, och läkaren, han ska ja tvinga till prover på mig. Jag känner mig ju ff. yr och fruktansvärd huvudvärk! Ja, det löser sig nog snart...

Mannen på jobb långt upp i Norr, närmare bestämt Haparanda och över landsgränsen till Finland. I natt sover han i Luleå om jag inte minns fel.

Dagis och Fritids flyter på bra! Zack tro ja kommer stortrivas :) -Vet du Kajsa, jag går på Skolan nu, SKOLAN !
Men i morgon bli det tidig morgon. Idag sov vi till 8.20 o i morgon är tanken att de ska vara på plats kl 8.00. Ja då hinner mamman iväg på ett träningspass. Japp så ego är jag nu. Har inte tränat på 3 veckor !! Eller är det bara 2 ?? hmm... äh, Men de gå nog bra, de somna i bra tid nu ikväll.

Var iväg till bästaste ANNE o barn idag Jag tog inget fikabröd :D *stolt* Även Anne tyckte jag var duktig så jag fick något annat istället. 2 stora IKEApappkassar fyllda med kläder till MIG ! :D Anne har oxå gått ned i vikt och minskat rejält så hon hade rensat och jag behöver ju nytt :) HÄRLIGT !! :D SÅÅ GLAD extra glad när det var en storlek mindre än va ja trodde jag hade Fast jag kunde ha i princip ALLT :D nåt va tom. för stort :D och nått plagg får ligga på "krypaihyllan" ett tag. Men Fatta va härligt med såå mycket nytt :D :D
Dessutom en übersnygg svart klänning !! såå jäkla tjusig! Satt klockrent på mig :) Tro det blir den på bröllopet ;) Svart ?! men ja ska ha ett klatchigt knalligt skärp i midjan istället för det svarta som satt på. Jo, jag tro det går bra. Ska kolla med Syster bara så hon inte tycker det är fel med svart... i så fall få de bli den andra gamla fina som hänger i garderoben. Näe de bli inge nyköp för mig, Hittar ju inget :/
Så fick vi massa smultronplantor :D Skotten är satta och vi håller tummarna på massa goa smultron nästa sommar igen :)

Har lagt en till beställning till Gymgrossisten !

Artnr Benämning Antal Apris Radtotal
7111 Low Carb Choklad, 100 g, Mjölk choklad 1 25:- 25:-
7110 Low Carb Choklad, 100 g, Mörk choklad 1 25:- 25:-
P110 Skopa 3 1:- 3:-
P895-0088 Creatine Complete Extreme, Fruit Punch, SA 1 0:- 0:-
598-002 Pillerdosett, stor, 7 fack 1 0:- 0:-
597-021 Whey-100, 1 kg, Strawberry Kiwi 1 269:- 269:-
6530 Diet-Pro Bar, 50 g, Chocolate 15 0:- 0:-
6531 Diet-Pro Bar, 50 g, Mint Chocolate 2 13:- 26:-
SA000713 15 x Diet-Pro Bar, 50 g 1 159:- 159:-
  Expeditionsavgift 1 19:- 19:-
Totalpris (inkl. moms) 526:-


De blir kul att få testa ett nytt pulver, gilla ju inte chokladen jag :/ hua! inge go alls !

Meen fan nu har fettextknappen fastnat #/&%#¤

jaja säger GODNATT så ska jag ta o surfa vidare lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw thanks honey <3



ne dt tar drygt en 45 min o åka - har ju flyttat? :P



oh vad duktig du e! :D



vad e dt för low carb chocklad du har beställt?



Bara så du vet kan dt hända att man ökar i vikt på creatin pulver. men dunder beställning :)!!



ingen mer atkins för dig? :(



pussss

2011-08-09 @ 22:09:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww sweet, thought I had lost you!



Nej nej verkligen inte dunder bra med whey 100 o den smaken e dunder god! Men det e ej barsen jag menade, de e dunder, men chockladen längst upp? Shit låter som ngn atkins polis nu. förlåt!



oh va stolt jag blir! HEJJA DIG! hur går dt med din man?



japp var en dunder dag idag med, dock mkt mkt idag o lite bökigt i skallen .. borde nanna ska vakna halv fem haha .. aja jag i ett nötskal .. saknar bloggen haha.. min lilla me time o varva ner!



Puss

2011-08-09 @ 22:33:10
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow fan va grym! Kikade på den nyss. innehållssförtecknigen verkade ok o grymt att nettokolhydrater finns med .. fan där hann du före mig. Ska beställa den nästa ggn också. dt e ju typ som bar fast kanske bättre? Smakat än?



okok förstår. Vad duktig du e!! :D



PUSSSSSSSSSSSSS

2011-08-11 @ 05:40:10
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0