VATTENTRÄNING ... MIDSOMMAR ... NAGLARNA ...

Det blir vattenträning idag efter middagen, en av de saker som får mig må bra just nu. :) Riktigt gott efter man har gjort det. Kan va klurigt att ta sig för och att komma sig iväg, men det har känts lättare o lättare :) I går morse kändes det riktigt bra men nu känns det motigt :( Fast när ja väl är där och har gjort det känns de ju toppen efter, de vet ja ju. Så www.himlabadet.se snart kommer jag!

Kajsa o Jag for iväg med moster Annika en sväng idag. Skönt att ha någon med sig. Det är konstigt va som har hänt men Birsta o allt folk skrämmer lite. Ja de e ju från dag till dag men ja trivs inte där som jag förut gjorde. Förmycket folk är inte bra! Kommer på mig själv att bara titta ned, undvika andras blickar, undvika att se de och vill helst inte möta någon jag känner. Näe fy! Så har jag ju aldrig varit, jag som är social o vill träffa människor !! Ändå skönt att komma ut, skulle ju vägra isolera mig! TACK Annika för idag, skönt du va me :)

Nu är Moa här o leker med Zack :) Bra det ! Han har varit på Dagis sommaravslutning idag, fest ;) En Clown hade kommit på besök o alla barnen fick såpbubblor. Kul kul tyckte han :)

Midsommarafton FREDAG ! Va händer då då ? Vi hade inte planerat in nå då vi inte vet hur jag mår... Igår ringde en vän o fråga om vi ville komma, vi blir 3 familjer, alla vet hur jag mår o hur det ligger till. Kommer jättegärna ! Att de bor endast 350 meter bort är ju bara ett + :) Barnensdag med lekar o dans vill vi ju ändå va med på. Tro vi ska försöka oss på en 5-kamp ;) Skattjakt åt barnen gillas, Partytältet skall upp o grillen tändas. Ja det ser jag framemot. Goda vänner som vet hur jag känner - TACK för att ni finns !

Tre veckor sen naglarna fixades... Ja de e ju nåt som får mig att känna mig fin, kvinnligare och renare :) Fast de känns inte som att ja orkar åka till stan o fixa de just nu :( Näe, o de e ju faktiskt inget MÅSTE heller även om de e rätt roligt... Ska ringa Jenny här i söråker, jennys fingrar o tår. Hon kanske kan hjälpa mig denna gång.

Sådär ja vilket inlägg det blev ! Nu ska ja ta o se över en middag till de mina. Själv tro ja på en shake innan träningen o väl hemma blir det rökt röding macka ;) gött ! Säger bara åk till Söråkers Tomatodling där har ni supergoda grönsaker och utanför finns världens godaste Thimat till försäljning ! BILLIGT !! och idag fanns även en vagn med korv, fisk och hjortronsylt där :) Så mannen kom hem med tomater, hjortronsylt och rökt röding :) 

Läkaren i morgon...

Puss o Hej !


Kommentarer
Postat av: jennie

Vagnen står visst där hela sommaren.....

2011-06-21 @ 18:34:19
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/
Postat av: Mommis och Moff

Kanske värt ett besök, fanns det färsk (ogjord alltså)fisk också?

2011-06-21 @ 23:14:25
Postat av: jennie

De vet ja inte... fråga mrM när du pratar me honom nästa gång... om inte ja kommer ihåg att fråga :)

2011-06-23 @ 01:14:31
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0