In på sista veckan !!

VÅGEN visa 86,3 i morse vilket betyder - 1,8 kg denna vecka :D HURRA !! jag är nere på BMI 30. nånting. :D Under 30 får jag vanliga p-piller istället för dessa skitminipiller jag har idag som ger blödningar lite som de själva vill. UUUUH menolike! Sen tro jag faktiskt att de kan ställa till med svängningarna i humöret och hur jag mår oxå. Så jag tro det bara kan bli bättre :D hurra hurra hurra ! En vecka kvar med Bara shaker ! Sen lägger jag på ett mål mat och sen bli det en rejäl test hur jag fixar helgen då jag o vänner åker till stockholm för att gå/springa tjejmilen ! LÄNGTAR så OTROLIGT !! Umgås i massa timmar me go vän, dricka vin på uteservering, shoppa nya kläder till MIG i mindre storlek, äta hotellfrulle och sova utan barn som "stör" :) Tro ni hajjar varför jag längtar !

Efter denna frukost blev det lämna K på förskolan och följa Z till skolan :) hua, ETTAN ! shit vi har inga småbarn längre - SKÖNT ! :)

PUSS och HEJ - KÖR FÖRSIKTIGT till maken sen drog jag ut på en mils promenad...

En toppenväg att gå ! och finfina kossor som hejja på mig ;)

Skönt väder trots att det känns som åska i luften.

Härligt ! Nu är bloggen uppdaterad, andra shaken tagen lite till kaffe och vatten skall i och sen bli det skriva adresser på K´s kalasinbjudningar, dra till brevlådan och sen hämta barn + ett extra barn idag.

Jo! lite mer GLÄDJE först !

Jag fick på mig nya jeans idag :D småå enl. mig men 31/32 är storleken, NÄR kunde jag ha sånna sist ?!? :)
Tur jag har en sån fin vän som oxå gått ned i vikt och dumpat massa snygga kläder hos mig som JAG nu kommer i och kan ha - Lovely !

Så nu kanske jag ska ta o hitta nån som kan ha mina urväxta.... eller urkrympta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfaaaaan vad grym du e grattis!!!

Svar: TACK :)
Mammajennie

2012-08-20 @ 14:04:35
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0