Tre veckor har gått fort !

:) Lite bilder :) som ändå är bevis på att detta verkligen skett ! 8 kg viktnedgång på tre veckor :D HURRA !! Känns skitabra ! :D (det saknas dock en bild mellan två av dessa, min kära dotter har visst lärt sig att radera fotona på iphonen :/) Men viktigast är ändå den översta som är invägningsvikten och den nedersta som jag tog i morse som avslutningsvikt på dessa tre veckor. MEN jag kommer fortsätta så smått med shakerna för jag känner att det funkar :) Enkelt är receptet ! Perfa lunch på jobbet, Perfa frukost en stressig vardag Perfa som kvällsgott när man rör ihop en choklad till lite tjockare koncistens. Enkelt helt enkelt :)

TACK Lisa som tog med mig på dessa tre veckor ! Precis va jag behövde :)

Jag kommer fortsätta blogga ;) så fortsätt gärna följa min resa ned mot 77 kg !

TACK för alla peppningar ! :) Glädjer mig !

KRAAM ! (en 8 kg mindre kram :) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad grymt gumman!! Bra jobbat!!

2012-08-27 @ 15:18:24
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: cicci

Grymt bra jobbat du!! vilken befrielse att få bli av med dom kg!! kämpa vidare nu

2012-08-27 @ 23:19:25
URL: http://stellaelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0