Vacker vy :) blev alldeles varm o gla av e...

img_6110 (MMS)

Vacker vy :) blev alldeles varm o gla av en liten promenad o hämta barnen igår :) och de då, jättelyckliga över att få åka snowracer hem istället för bil. De e sånt man skulle göra oftare. Barnen nöjda, mamman får frisk luft samt lite motion, och eftermiddag kvällen går fortare :) ja för jag gilla faktiskt inte tiden mellan dagis o middag sen middag till typ 19 då de e kvällsfika/välling. Speciellt inte när vi är själva eller inte träffar några eller nu när det är mörkt ute, trist. Och nu då när mamman är tokförkyld!! Aptråkigt! Ja i inte kommer jag orka ta nån promenad idag inte :(  Hoppas på nån rolig post idag så jag har nå att bläddra igenom, ha, man kräver inte mycket då man är sjuk o klen inte.. Kaffe o  wordfeue eller hur det stavas passar mig bra idag. Kraam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0