Hela Sverige Bakar... nä inte jag :/

Nä, ja tro ja bli tokig snart ! Behöver få BAKA !! Sitter och tittar på "hela sverige bakar" lockas väl inte såå mycket till att baka bullar som de gör MEN däremot mina choklad chip cookies SAKNAR :( har choklad och alla ingredienser hemma men felet är ju att jag äter om jag bakar, dumt värre! men de e ju sååå gooooda !! Nä, tänker ännu inte ta upp bakningen.... vikten gå ju nedåt ;)

Ja vikten då... Står hyfsat still på 84 kg. De e ju bra ! För då e BMI 29,8 vilket är UNDER Fetma :D HURRA !! Nu är jag "bara" överviktig... men fortsätter sakta men säkert mot målet... 77 kg. Men först ta vi ett par små delmål, 82 kg sen under 80 kg sen bli det 77 kg sen ska jag INTE över 80 igen !

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppa över bakningen så länge du kan. Men, ska du ändå baka, ta EN. Bjud bort resten! (inte spara)
Shit va bra med mål, måste ta och skriva upp mina och hänga upp på typ kylskåpet! Nu jäklar - nya tag! :-)
Kraaam gums! ♥

2012-10-18 @ 22:41:13
URL: http://lillategelhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0