Hemma dag i mysbralla !

Z hemma från skolan, börja bli förkyld?! Näe han få gå i morgon om han inte blir sämre i natt. Vi va till Etic jag träna i morse, med gruppen va det tänkt men tji fick jag! De svara inte när jag ringde typ 5 gånger!! Så då fick jag ta mig en funderare på vad vi, jag kunde göra själv i gymmet... Värmde upp med roddmaskinen sen vidare körde ben 4 olika maskiner. 4 övningar för armar, axlar. Sen bollen typ 5 övningar rygg mage ben samt plankan :) nöjd och Z heja glatt på, när han kunde släppa blicken från iPhonespelen ;)

Barnen samsas ser på tv - skönt ! De bråkades eller tjafsades förut om pärlorna så jag trodde dammsugaren skulle behövas tas fram, men tack o lov spilldes inget.
Nu äre dags att ta dotter till sängen, sen läsa Harry Potter för sonen när dotter somnat. Fast helst vill jag låta de va nu när de har så mysigt framför tv'n.

Dricker klart kaffe o bläddrar lite snabbt först ;)

Kraaam o godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0