Morgondagen...

Men börjar med dagen. Planen var att åka till fina farmor men det strula me min bil som maken va o fixa hos en vän såå typiskt klart att de ska strula :/ Men jag o barnen satt inte i sjön iaf. Vi tog oss till systeryster som va hemma me finisen. Så det blev lek o bus där me supergo blodpuddinglunch lite längre än tänkt men de va ju strul :( så vi fick åka direkt hem efter det då vi skulle till goa vänner på halloweenmiddag. Vi åkte 4 i bilen dit men hem kom vi bara 3. Z valde att sova kvar där :) och de gick finfint då barnen har höstlov hela kommande vecka. MrM är hemma me barnen Jag kör vanlig vecka, träna och arbeta. Hoppas få in lite nya ansökningar till [email protected] att arbeta med. Så tips till er arbetslösa SÖK ! kika först på www.momenta.se va de e ni söker till. Kung ! Då hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Bra grej!! Försäljning per telefon är inte min grej, men det här är en av sakerna jag skulle kunna tänka mej=))

2012-10-29 @ 00:02:00
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0