:´(

Jag e ARG, LEDSEN och TRÖTT !!

Måste bara få svära av mig på den förbannade tanten på Högbergs Plåt !! - De e sånt man får räkna med GAAAAAAAH ja men säg då det INNAN ni förstör o vägrar ersätta !! ok, de e inte de i sig som förstört MEN vi anlitade de som hel entreprenad o då ska inte vi ha nå att göra med RAGN SELLs som egentligen orsakat skadorna. De ska H-plåt ha. Men där säger de exakt samma fras o rad - De e sånt man får räkna med.

Ingen konsumentvägledare finns att få hjälp av heller :[ Marcus ringde ett nummer på www.konsumentverket.se Där ville de inte heller hjälpa oss !! Vänd er till er kommun !! Men va FAAAAAAAAN vi har ju ingen i vår kommun !! Då kan ni kolla om de har någon jurist som vill/kan ge råd. GAAAAAAH ja tro ja bli tokig!!

Borde ringa Sverker Olofsson ! Ja om han inte är intresserad av Högbergs eller RagnSells så lär han va intresserad av Konsumentverket !! Eller hur kommunerna tänker...

*suck* VAD GÖRA ??
Bara svälja o ta det som det är?? Eller kommer jag få något för att jag bråkar med de??

Nu SOVA på saken, men tänker drömma om annat. DEJ älskling! Godnatt saknar dej hemma ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det som har hänt?



Kraam

2010-04-13 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0