Sug lilla vän...

Jag som e mitt upp i amningen satt o kika lite i en amningsblogg som ja hitta.

Undra hur den som skrev denna dikt tänkte ??? HELT Besatt av att amma??? hu´! ja tycker den e lite läskig !
Nä, nån amningsblogg bli det inte mer... så besatt e jag verkligen inte! Jag vill ju sluta amma nu... snart iaf.


Sug

lilla vän

sug

släpp inte taget

utan bara sug

jag känner att det är bra

sug genom natten

så sover vi bättre

sug hela dan

så trivs vi ihop

sug när du är ledsen

sug när du är glad

sug lilla vän

det får oss att må bra

sug så det sprutar

det måste va bra

sug när du är hungrig

var eviga dag

sug när du är mätt

det tror jag du ska

jag känner det på mig

att suga är bra

Tänk de som lever så här... måste va super jobbigt.

Dömmer ingen - gö´ det du trivs bäst med ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, ja den kändes onekligen lite läskig =/

2010-04-19 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0