Dessa måsten dessa måsten... ...

Dessa måsten dessa måsten... Kajsa har precis somnat till, marcus hemma så jag kunde ta en kort promis med henne. Skönt de, hon sitter lugnt o kikar o somnar sen gott. Inge skrik o panik som när man lägger ned henne o går här på gården. Nåt positivt med att mannen sitter hemma i källaren o jobbar. Annars tycker jag de bruka vara rätt jobbigt att veta han e hemma men ändå inte. Men till saken nu, hon sover o jag har massa borden att göra :( disken, middagen o allmännt plock. Disk o middag måste göras nu då hon sover. Vill inte ha en kajsa i bestickdisklådan eller en kajsa full i stekflott fläckar som bränns o gör ont. Men jag vill ju vila o läsa mina nya tidningar... Hmm... Prioritering? Helst somna till en kvart. Kraam


Kommentarer
Postat av: Thoroliwia

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 01:38:31
URL: http://thoroliwia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0