Visste du detta...

 
att jag vill ha - Ett Varmt, ömt, kärleksfullt o lyckligt förhållande hela livet ut.
att min senaste kyss - var med min man när han kom hem på kortvisit över natten.
att jag lyssnar mest på - mina barns ibland väldigt höga röster

att jag pratar - högt för mig själv ibland

att jag inte gillar -  denna ständiga kroppsfixering.

att min första riktiga kyss - var onödig. 

att jag avskyr när folk snackar - gojja.

att kärlek är - Riktigt härliga skrattattackstunder med barnen.

att jag gillar - glitter o glamour ;)

att jag aldrig kommer att - gilla småkryp, spindlar, sniglar, larver o dyl.

att jag är hemligt förälskad i - min mobil ;) 

att sist jag grät var - i söndags då mannen åkte på jobb.

att min mobiltelefon är - en Samsung Touchwiz SGH-F480

att när jag vaknar på morgonen - måste jag blöta håret o ta på mascara.

att innan jag går och lägger mig - ser ja så barnen andas o pussar på dem.

att idag har jag - varit på ica promenad, haft finaste Filippa här på lek hela dagen, fått en kaffemaskin och blivit bjuden på middag.

att jag just nu tänker på - om liten sover hela natten - jag är dödstrött ! 

att i kväll ska jag - genast gå o sova då detta e klart

att i morgon kommer jag - äta ostbricka o dricka vin, samt se nya meandi kollektionen.

att jag hoppas - få vara hemma även nästa vår.


Har du:
Någon som förstår dig? De vette tusan.

Någon som du saknar? ja

Någon som du hatar? - nä inte HATA.

Vem kramade dig senast? Dottern nyligen o igår Annelie

Vem pussade dig senast? Sonen :)

Vem ringde dig senast? Älskade Syster Yster.

Vem ringde du senast? Svärmor

Vem var hemma hos dig senast? Annelie med barn :)

Vem var du hemma hos senast? Svärmor.

Har du några kärleksproblem? De hoppas ja inte att ja ha! 

Har du pratat med någon idag? jajjemen en hel del.
Har du gråtit idag? mmmm ett par små tårar, Tjurfia vägra lägga huve på kudden o slappna av, SKRIIIK o PAAANIIK !
Har du skrattat idag? ja! :D


Jag:
Är singel? Nej nej nej - Gift :)

Svär ofta? njä... *harkel*

Sjunger i duschen? när ja va yngre.

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? hade ja inget annat så hellre de än naken. 

Skrattar åt dina egna skämt? oja ! :D

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? japp.


Har du:

Piercingar? Nepp. 3 hål i öronen bara...

Syskon? lillasyster.

Jobb? ja heltid.

För många vänner? För många ?? eeh näe!

Rymt hemifrån? Näe... eller ha ja mamma?

Färgat håret? haha! oja!

Bra självförtroende? näe kan ja inte påstå.

Sagt "jag älskar dig" till någon? ja.

Varit kär? ja.

Gjort något olagligt? de bör ja ju gjort, kissa ute tex.

Somnat i skolan? näe, möjligen på meditationsövningen vi gjorde en gång. men nä de tro ja inte.
Brutit ett ben? inte på mig, fiskben o säkert nåt spindelben eller nåt.
Tappat bort mig i min hemstad? ne de hoppas jag slippa göra.

Sett en fallande stjärna och önskat? :) ja

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jo

Smugit ut utan lov? näe, de skulle ja nog aldrig tordas göra.

En hemlighet som ingen annan vet? jo

Sovit en hel dag? näe men varit vaken en hel natt.

Somnat gråtande? ja

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Näe
Blivit generad inför folk? Fjällen - Tommy din Elaking!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja

Ätit musslor? nej, hua

Varit på en festival? inte seriöst.

Haft ett förhållande i under en månad? näe

Blivit kallad player? nepp

Färgat ditt hår svart? näe men väldigt mörkt.


Vad:
Längtar du till mest just nu? Renovering av köket

Ska du göra i helgen? myskväll me goavänner och vara ensam samt pussa på maken igen !

Har du för kläder på dig? leggings (va annars?) långtröja / tunika från po.p i varma eldiga färger.

Gjorde du igår? tänka tänka... va till birsta TVÅ svängar o pussa hejdå på mannen igen.

Ska du göra i sommar? sommar?? den e ju slut :(

Åt du senast? Middag, curryrisotto.

Har du för mobil? Samsung touchwiz F480 en svart.

Köpte du senast? present åt syster samt godisfiskar och galgar.

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? få mardrömmar o aldig vilja gå i skogen igen!


Vem/vilka:
Slog du senast? mina tår i stolsbenet.

Fick du sms från senast? Therese L.

Pratade du med? Syster.

Skulle du kunna göra allt för? Barnen ! <3 

Var du med senast av det motsatta könet? Maken.

Kan du lita på mest? - Mannen hoppas jag.

Vet mest om dig? Moster, du tro de e du, men de vet ja inte ;)

Sov du tillsammans med senast? Mannen i Huset.


Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej fy fan o kommer ALDRIG ALDRIG göra det!

Kan du hjula? Näe ja rullar ändå.

Biter du på naglarna? näe, förr gjorde jag det.
Är du EMO? Egentligen Mycket Omogen... näe ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leja bort renovering av köket ! Samt byta golv i källaren. Byta tvättmaskin o torktumlare, ta en resa och köpa de urläckra skorna jag sett på ecco.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? tro det, men först skulle jag nog bajsa på mig av nervositet.

Har du sjungit inför publik? MÖHIPPAN piiiinsaamt men jädrans kul ;)
Följer du mode?  mitt mode - ja.
Är du hungrig? sugen... men ja dricker vatten.

Är du blyg? Ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0