BusHanna o TokKajsa

Först mellis myset me pannkaka o glass !




Sen en kväll Kajsa slog huvudet i spjälorna på sängen, ledsen o Trollet skulle trösta. Ja denhär bestämda damen skriker tills hon få som hon vill ! O va gör det me ett "litet" Troll i sängen, eller två små troll ;)


En tidig morgon Kryper Kajsa upp till Zack, ja dit går hon så fort hon kommit upp ur sin egna säng. Fast ja brukar hinna stänga hans dörr innan, men inte den här dagen...
Tur han sover hårt o inte märker hur hon klättrar på honom ;)



Sen kom härliga Hanna o busa med oss :D



MEN HALLÅ !! VEM E DE MER SOM KOMMIT PÅ BESÖK ??


Hanna tränar på finmotoriken att få på en tomat på gaffeln o sen in i munnen, kan va en konst i sig det :)


LYCKA ÄR EN GOD VÄN ♥



LYCKA ÄR ÄVEN EN PAPPA ♥


Kommentarer
Postat av: JD | - 28 kg!

vilka sötisar. roligt med så mycket kort :)



haha nej jag äter väldigt lite, oekonomiskt på vissa restauranger :P

2010-12-11 @ 00:06:08
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | - 28 kg!

och angående en annan kommentar, tycker verkligen du ska lägga in bilder på dig själv.

är det något jag lärt mig så är det att man ska vara mer stolt över sig själv, och våga vara den man är :D

2010-12-11 @ 00:07:33
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

okej, fy för shakers. Men funkar de för dig så är jag jätte glad! :D KRAM

2010-12-11 @ 11:28:58
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0