En helt vanlig morgon!? Fusk ställde mig ...

foto1329 (MMS)

En helt vanlig morgon!? Fusk ställde mig på vågen fick en extra kick då det stod ett halvt kilo mindre än i går !! Jag kan nog leva på shakes ett väg till ;) 5 kg gränsen är nådd !! Nu kom kajsa ska ha mitt kaffe! Som helt tokig i det. Lik mor ;) Men de e ju pinsamt att lägga ut dagens tidning på bild, timrå tokförlora igår! Av de 5 första skotten på mål gick 4 in! Hade målvakten åkt på semester? Gått på toa eller var bara helt off !?? Illa timrå!! Hemma matchen sluta 3-7 PINSAMT! Pappa hade nog hellre sett en vinnar match men vi får hoppas maten smakade bra iaf. För visst åt ni där oxå? Jaja man kanske ska ta o dra på sig riktiga kläder för första gången i veckan. Ja jag vill gärna ut en sväng idag. Förmiddagen e vi nog bara hemma, inne. Zack ska få spela dator medans kajsa sover så jag oxå kan få slumra lite i soffan. Hörs nå mer sen idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0