GODMORGON !! ...

GODMORGON !! Kajsa leker en märklig lek, riv ut alla leksaker på så kort tid som möjligt, tro jag den heter. Hör hur hon tömmer varenda låda på golvet! Zack då, han fick vi väcka halv tio ! Eller vi o vi, marcus o kajsa jag klev upp några minuter senare. Nähä ta o göra sig klar för syster besök =D syster o stina kommer <3 8.7 minus ute, marcus skottar! Det toksnöa! Kaffe o shake sen på me kläderna. Jag önskar jag var så stark att klara bara dricka shake i några veckor för att få en snabb start nedåt. Men lite mat måste ja nästan äta känns det som. Kanske mest för zacks del så han ser att mamma äter! Fasen ja ha lite ont i höger knä, kan de vara wii spelen igår? Fan va skönt de kommer vara när jag nått målet! Längtar! O de tokiga e att de känns inte allt för långt bort :D fast de e rätt många kilon som ska bort. Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah näe jag har gett upp. sover hon så sover hon. Bara dom på BB som tjatade om att dom skulle äta var 3de timme. Men det gör inte Elsa :P

Hon sover djupt :)



Klart du måste äta. Det finns inget bättre än mat när man är hungrig :)

Kram

2010-12-18 @ 12:15:35
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0