Jag är såå NÖJD !

Jag är såå NÖJD över mig själv nu !

Kajsa sov i närmare 2 timmar och vad gjorde jag ?
Först en kortisprommis me henne i vagnen sen kaffe och diskplock.
Sen blev det WII fit brädan och ALLA muskel"spel" som jag kände jag kunde göra, eller alla som inte krävde att man var vältränad o krävde de där extra av en.
Tro de blev 8 övningar sen stepup och lite snöbollskastning =) sammanlagt 30 minuters träning och 125 kcal tappade. Fast de där me kcal vet ja inte hur de stämmer, 10 min cykel hos sjukgymn. ger 45 kcal o de känns ju mycket jobbigare än att stå o kasta snöboll eller styrketräna. Men va vet ja om det ??
Duktig känner jag mig iaf !



Nu kommer snart liten prins hem från dagis - mannen åker vidare o jobbar kvällen i birsta på Lekplaneten. Så vill ni ha expert hjälp på Kärnanprodukterna så e de dit ni ska åka nu efter kl 15 ;)



Shake tajm !


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Duktiga tjejer, en som sover och en som jobbar på!

2010-12-21 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0