Kajsan somna i min famn, trött tjej, inge ...

foto1371 (MMS)

Kajsan somna i min famn, trött tjej, inge mer kräks och vi andra mår än så länge bra! Håll tummarna! Vi hoppar nog lucia på dagis idag, annars hade jag o Zack tänkt åka själva, för smitta någon med magsjuka vill man ju inte! Vi tar en Lusse fika hemma istället så får Zack o Marcus åka till audio video, media markt eller elgiganten för inköp av en TV istället. En tv till källaren så vi kan flytta ned tvspelen =) så bli det ett par sittsäckar där sen kanske vi utnyttjar rummet på ett bättre sätt =) Men nu ska jag fortsätta spela hittepå lego spel med Zack <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för din fina kommentar Jennie, den värmer verkligen!! hoppas som sagt att vi ses snart!! Kram

2010-12-13 @ 11:24:52
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0