Teletubbisarna är en favorit !! ...

foto1327 (MMS)

Teletubbisarna är en favorit !! Inte för mig då men varenda litet barn verkar de förtrolla kajsa har suttit nöjd i snart 25 minuter! Visserligen med pallen hon gick o hämta o flytta runt. Marcus har åkt o hämta Zack. Sen bli han nog hemma så även i morgon. Näe jag orkar inte vara själv nu. Yr o klen. Känner mig svimmfärdig rätt va de e o de känns ju inte speciellt tryggt att vara själv då. Men varför ska jag behöva känna skuld till att han är hemma? Varför måste ett dåligt samvete komma fram? Fasen ja har ju rätt att vara sjuk som alla andra! Men varför känner jag mig inte bättre? Sover o sover o jag brukar ju bli piggare efter sådär 2 dagar. Vill att de ska vända nu. Jag har inte tid med sånt här jag. JO, Förresten operations tiden kom idag. 15 december. Så de e väl bra jag e sjuk nu o inte då... Blöjbyte på kajsa sen bli de väl sova igen :\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0