Wiii med Wiii :D

Idag blev de träning på brädan nästan en hel timme ! 222 kcal fattigare o säkert lite träningsvärk i benen rikare går jag nu o lägger mig :)
Här är nya favvogrenen ja hitta idag :D Jobbig ! Men apa kul ! :D 



Marcus tar morgonen så jag får SOVA lite extra ♥
Fast det betyder att jag får ta nattpasset... o betyder det skrik o panik som i natt så bli de ändå inte mycket vila :/ MEN för att få de timmar jag ändå behöver e de väl dags att slita sig. 

Fasen, jag hör litenK är vaken ! Bli till att sitta tyst här en stund till o se om hon somnar om själv *hoppas*

NattiGotti ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

åhh vill oxåp spela, men framförallt ses!! :) och de första kortet är taget några timmar efter förlossningen, haha.. ser ut som om han är kvar;) Kram

2010-12-18 @ 08:38:00
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0